Základní informace pro pacienty k přihlášení do systému Smartmedix.
Pacient musí mít ve své kartě u lékaře uložený email, prostřednictvím kterého se bude přihlašovat. Pokud chcete zaregistrovat email do Vaší karty požádejte sestru o vložení kontaktního emailu při návštěvě ordinace.V
Heslo si volí pacient sám.
Při každém dalším vstupu už zadává svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.
Po přihlášení si pacient vybírá z nabízených služeb:
- Zadání objednávky k návštěvě lékaře – pacient má k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný termín, vyplní důvod do formuláře, pokud je vyžadován a po odeslání požadavku mu systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
- Zaslání žádosti o recept – pacient vyplní příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně
- Zaslání informace k probíhající léčbě, případně dotazu lékaři – pacient vyplní příslušný formulář, případně může zaslat přílohu – soubor typu pdf nebo obrázek
- Přehled termínů „preventivních“ Prohlídek a Očkování